Pornid de la principiul că evaluarea elevilor și feedback-ul oferit constant sunt parte din procesul învățării, conferința de sâmbătă, 3 octombrie a oferit exemple concrete privind modul în care pot face evaluare și testare de calitate și pot comunica permanent cu elevii prin intermediul tehnologiei, în contextul școlii online.

Câteva idei principale de la conferință:

”Utilizarea tehologiei în educație a crescut în toată lumea în ultimii cinci ani, inclusiv în România”, a spus Andreas Schleicher, directorul departamentului pentru Educație din cadrul Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică, referindu-se la adaptarea relaționării din procesul educațional la realitatea tehnologică. ”Provocarea în acest moment este de a le oferi profesorilor mai mult timp să se familiarizeze cu tehnologiile utilizate în educație. Să nu uităm că profesorii care au succes în predare sunt cei care îndeplinesc mai multe roluri – sunt antrenori și facilitatori buni, precum și evaluatori și mentori”, a adăugat acesta.
 

Trebuie să creștem încrederea elevilor în actul de evaluare, să creștem încrederea în faptul că evaluarea le va oferi informații valoroase în ceea ce privește momentul în care se află și ce mai au de făcut și, astfel, vom scăpa și de teama copiatului”, a menționat Oana Moșoiu, precizând, în același timp, că și sistemul național de evaluare are numeroase carențe, deoarece lipsesc standardele de evaluare, iar elevii sunt testați excesiv în primii ani de studiu, în timp ce la liceu ”uităm de evaluări”.

Acest site foloseste cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close